Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Перед використанням уважно ознайомтеся з інструкцією! Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника ПОРЯДОК ДІЙ ПРИ ОБМІНІ ТА ПОВЕРНЕННІ ТОВАРУ 1.Товар з повною комплектацією 2. Гарантійний талон 3.Документ, що підтверджує оплату та пересилання товару Обмін та повернення здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки. У яких випадках гарантія не надається: - порушена безпека гарантійних пломб, упаковки, немає повної комплектації, включаючи інструкцію - є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб - порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах - було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності: - природне зношування або вичерпання ресурсу - випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів) - ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ) - пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі - пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів - ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.